جستجوگر در دنیای وب

بایگانی
هر آنچه که برای درمان زود انزالی نیاز دارید

هر آنچه که برای درمان زود انزالی نیاز دارید

 

هر آنچه که برای درمان زود انزالی نیاز دارید

انـزال زودرس (زود انزالی) چیست؟

انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.

روش های درمان زود انزالی

عواقب درمان نکردن انزال زودرس

اگر با مشکل انزال زودرس برخورد صحیح نشود، می‌تواند منجر به عواقب ناخواسته جدی شود. مردانی که دچار انزال زودرس هستند، رضایت آنها از روابط زناشویی اندک است، اعتماد به نفس جنسی آنها کاهش می‌یابد، سعی می‌کنند از برقرار کردن رابطه زناشویی فرار کنند و در معرض افسردگی قرار می‌گیرند. همچنین همسران مردانی که انزال زودرس دارند، بیشتر مبتلا به عدم رضایت جنسی و عدم ارضا و نیز استرس فردی می‌شوند. ممکن است افراد مختلف تعریف خاصی از این مفهوم در ذهنشان باشد یا انتظارات متفاوتی از خود داشته باشند، ولی این دلیل وجود بیماری نیست.

 تعدادی از کمپانی‌های سود‌جو از همین مورد سوء‌استفاده کرده و از جیب بیماران خود ساخته، سود چند صد میلیون دلاری در سال به دست می‌آورند. باید بدانید انزال زودرس به انزال زودتر از دو دقیقه که در بیش از 90 درصد روابط زناشویی اتفاق بیفتد، اطلاق می‌شود و آن در صورتی است که فرد نزدیکی مرتب و منظم داشته باشد. این به این معنی است که اگر تعداد روابط زنانشویی کم مثلا ماهانه یکبار یا حتی کمتر از آن باشد، نمی‌توان در مورد این‌که فرد دارای انزال زودرس است یا نه، قضاوت دقیق کرد.

 

 

بخش هایی از فایل هر آنچه برای درمان زود انزالی نیاز دارید.

 

پژوهشگرانى که روى بیمارى زود انزالی کار می کنند، اعلام کردند که می توانند این اختلال را تعریف کنند. به گفته آنها انزال در مبتلایلان به زود انزالی در کمتر از 118 ثانیه از شروع مقاربت صورت میگیرد.

 

از طرفی زود انزالی یا انزال زودرس به حالتی گفته می‌شود که فرد زودتر از زمانی که می خواهد به انزال برسد و یا اینکه به حدی زود به انزال برسد که همسرش از ارتباط زناشویی لذت کافی نبرد البته باید انتظارات، واقعگرایانه باشند. این تعریفی است که مورد تایید اکثر متخصصان مسایل جنسی یا سکسولوژی است.

درمان زود انزالی

مشخصات فایل هر آنچه که برای درمان زود انزالی نیاز دارید

نام فایل : هر آنچه که برای درمان زود انزالی نیاز دارید

فرمت فایل :‌ دو فایل یکی فایل word و قابل ویرایش یکی فایل pdf غیر قابل ویرایش

تعداد فایل : دو فایل که محتوای یکسان دارند ولی فرمت مختلف دارند

تعداد صفحات : 14

دسته بندی :‌ سلامتی - زود انزالی- روابط زناشویی

مخاطب : مردان - زنان - علاقه مندان به مطالعه

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی