جستجوگر در دنیای وب

بایگانی
افزایش طول وقطر آلت مردان به همراه درمان زود انزالی

افزایش طول وقطر آلت مردان به همراه درمان زود انزالی

 

افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان

درمان زور انزالی و افزایش طول رابطه

 

افزایش طول آلت تناسلی

icon-tick بزرگ شدن طبیعی آلت تناسلی

icon-tick افزایش صمیمیت و لذت بردن

icon-tick افزایش قدرت جنسی

icon-tick افزایش جریان خون برای افزایش اندازه و نعوظ

icon-tick استفاده از تمام تغذیه برای افزایش نشاط و عملکرد آلت تناسلی

icon-tick هدایت تمام هورمون های رشد در درسترس را برای افزایش الت تناسلی

 

اگر شما از سایز الت تناسلی خود راضی نیستید و به دنبال راهی طبیعی برای بزرگتر شدن آن هستید جای درستی آمده اید.

اگر به دنبال روشی برای افزایش الت تناسلی خود هستید چندین گیاه وجود دارد که میتوانید از انها استفاده کنید که جریان خون شما را به منطقه هدایت میکند .بیشترین راه حل ها افزایش طبیعی دائمی در طول و عرض عبارتند از : تغییرات در رژیم غذایی ، ورزش بیشتر ، و کم کردن وزن در قسمت ناحیه الت تناسلی خود .اما امن ترین و راهترین راه تغییر در مکانیسم ناخودگاه است که شما بدون دارو و جراحی میتوانید روی اندازه الت تناسلی خود تغییرات را ایجاد کنید .

 

استفاده از گیاهان دارویی قست اول

جیسینگ همراه با داروهای مختلف توصیه نمیشود زیرا اثرات جانبی منفی برای افرادی که بیماری های مثل اختلالات خواب ،سرطان و بیماری خاص دارند است .اگر از مکمل جینسینگ (ریشه جینسینگ کره ای ) استفاده میکنید مد نظر داشته باشید روزانه فقط ۵۰۰ میلی گرم استفاده شود. از انجایی که مکمل های گیاهی توسط FDA (سازمان جهانی دارو) ساخته نمیشوند مطمعن شوید که از یک شرکت معتبر خرید میکنید.

۱جینسینگ : در حالی که مدرک قطعی برای افزایش سایز الت تناسلی با استفاده از این گیاه وجود ندارد اما مردانی که قرص عصاره جینسینگ را در یک مطالعه در کره استفاده کرده اند بعد از چند هفته نتایج عملکرد بهتری را تجربه کرده اند.

۲ جینکو : این گیاه اغلب برای افزایش حافظه است اما به گردش خون هم میکند .با توجه به مطالعات دانشگاه کالیفرنیا جینکو میتواند به درمان خوبی برای ضد افسردگی باشد که میتواند تاثیر منفی روی عملکرد جنسی داشته باشد .مطالعات دیگری نشان داده است که این گیاه بی نتیجه است و نسبتا عوارض جانبی دارد اما ارزش امتحان را دارد .

۳ استفاده از مکمل های ماکا( Maca برای انرژی و تغذیه استفاده می شود) : این پورد به عنوان یک داروی مقوی غرایز جنسی شناخته شده است که به مردان برای حفظ نعوظ کمک میکند اما مطالعات در مورد ان انجام نشده است.

۴ قرص ال آرژینین L Arginine : یک اسید آمینه است که منجر به افزایش جربان خون میشود ومطالعات در دانشگاه تل اویو نشان داد برخی مردان بعد از استفاده در مدت شش هفته نتایج خوبی را گرفته اند و دوز توصیه شده آن ۱ گرم سه بار در روز است. قبل از استفاده حتما با دکتر خود صحبت کنید.

۵ هندوانه : این یک دارو نیست اما کمک شایانی به اندازه و مدت زمان نعوظ میکند .هندوانه حاوی یک اسید امینه به نام سیترولین است که منجر به اتساع عروق خونی میشود.واقعیت این است که هندوانه حاوی سیترولین یک یافته تقریبا جدید است و هنوز مطالعاتی در خصوص اینکه میتواند در مورد این کمک کند وجود ندارد .

 

راه حل های طبیعی برای افزایش حجم قمست دوم

ترک سیگار: اندازه ، سفتی الت تناسلی شما بستگی به مقدار خونی دارد که وارد میشود .استفاده از تنباکو عروق خونی را تنگ تر میکند که باعث کاهش جریان خون به الت تناسلی میشود .

به طور منظم ورزش کنید : ورزش باعث افزایش جریان خوش میشود . هر روز یک ساعت ورزش کنید مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری و هر نوع ورزشی که باعث افزایش جریان خون میشود .

آلت تناسلی بزرگ میتواند اعتماد به نفس بیشتر و احساس قدرت به شما بدهد.با این روش بدون نیاز به دستگاه های مختلف و یا عمل های جراحی خطرناک و گران قیمت چند اینچ طول الت خود را افزایش دهید . پیام های پنهان عمیق ترین لایه های ناخوداگاه شما را برای تغییرات فیزیولوژیکی تحت تاثیر قرار میدهد .

قدرت ذهن همیشه جایگزینی مناسب برای قرص ها ، گیاهان دارویی و عمل های جراحی است .

آلت تناسلی معمولا بین ۵ تا ۶ اینچ طول با محیط ۴ تا ۵ اینچ است.

اما برخی افراد حتی اندازه طبیعی الت را هم به دلیل ژنتیک ، مشکلات هورمونی و بیماری ها ندارند.

با پیام های پنهان به صورت طبیعی و آرام آرام هورمون های رشد را تحریک کنید. این البوم ذهن ناخوداگاه شما را روی هدف افزایش طول الت تناسلی قرار میدهد.

بعد از استفاده کوتاهی از از این البوم متوجه میشوید که الت شما کنترل کامل سیستم خود را به بعهده دارد ،شما احساس بهتری در مورد خودتان دارید و میدانید که بدن شما تمام تغذیه مورد نیاز برای رشد را دارد.

با دانلود این البوم پنهان به راحتی اندازه آلت تناسلی خود را بدون دردسر افزایش دهید .

این ممکن است واقعی به نظر برسد ؟ بله افکار شما میتواند واقعیت زندگی شما را شکل دهد.مطالعات نشان داده است برنامه ریزی مجدد ناخودگاه میتواند اثرات مثبتی رو جنبه های فیزیکی بدن بگذارد

 

عواملی که بر اندازه الت تناسلی نظارت دارد همگی در اعماق ناخوداگاه نهفته هستند و با البوم پیام های پنهان به راحتی به ناخوداگاه کمک کنید بدون زحمت یک تصویر بزرگتر از الت تناسلی را در آن جایگذاری کنید بنابراین شما با تمرکز به این هدف میتوانید به آن واقعیت فیزیکی بدهید .

 

 

البوم پنهان افزایش الت تناسلی ذهن شما را برای در مورد الت تناسلی از نو برنامه نویسی میکند و شما را به یک انسان جدید و با اعتماد به نفس که از رابطه خود راضی است تبدیل میکند .دلیل کار کردن ابن البوم این است که با نفوذ مستقیم روی چربی های اضافی ، و تغذیه که میتواند اندازه الت تناسلی را تحت تاثیر قرار دهد تاثیر میگذارد .این البوم نه تنها باعت افزایش الت تناسلی بلکه باعث می شود شما نعوظ قوی تر، رضایت جنسی بیشتر، و عضلات لگن قوی تری را داشته باشید.

صبور باشید. برخی از افراد ممکن است نتایج را فورا ببینید در حالی که دیگران ممکن است در زمان بیشتری نتایج را مشاهده کنند.
این آلبوم بسیار قدرتمند است و نتایج به آرامی ایجاد میشوند.

این البوم نیاز به هماهنگی با ذهن دارد .


تاکیدات پنهان این البوم:

آلت تناسلی من در حال رشد است

گردش خود در آلت تناسلی من عالی است

من میتوانم بزرگتر شدن آلتم را احساس کنم

آلت من هر روز سفتر و سختر میشود

عضلات لگن من قوی و سالم هستند

آلت تناسلی من سالم است

بدن من آلت تناسلی من را با تغذیه فراوان تامین میکند

من روی الت تناسلیم اعتماد به نفس دارم

ذهن من روی افزایش اندازه الت تناسلیم متمرکز شده است

الت تناسلی من به صورت صبیعی در حال رشد است

و ….

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی